Voorstelrondje !

Lieve boekenwurmen,

Ik ben vandaag gestart met het maken van een boekenblog. Super leuk toch ?!
Ik vind het leuk om recensies te schrijven en het leek me een toffe manier om ze via deze weg met jullie te delen. 
Ik lees sinds een jaar of 8 echt actief en kom op zo'n 60 boeken per jaar. Ik probeer, naast mijn fulltime baan als doktersassistente, mijn vrije uurtjes te pakken om te sporten of te lezen. Ik zit dan ook het liefst op mijn vrije avond lekker met een boek op de bank of in de tuin.
Ik lees voornamelijk thrillers en ook wel YA. Ik sta open voor nieuwe genres maar ben er toch wel achter dat romans tot nu toe niet echt iets voor mij zijn helaas. Al sta ik altijd open voor het ontdekken van (voor mij) nieuwe genres !

Tevens ben ik actief op Instagram, ik heb daar mijn Bookstagram gestart en hoop zo ook meer boeken te mogen ontdekken. Daar plaats ik ook de boeken die ik heb gelezen en verwijs voor de volledige recensie naar mijn blog, deze dus !
Voor de mensen die het leuk vinden om mij op Instagram te volgen: @boekenkastje_

Ik hoop dat jullie met plezier deze blog gaan lezen en delen met jullie mede boekenwurmen !
Ik zie graag jullie reacties en eventuele tips tegemoet.

xxx Sanne

Reacties

Populaire posts

Contactformulier

Naam

E-mail *

Bericht *