Recensie: Een leven op wielen - Claudia Stinne


 B L O G T O U R 

Vandaag is het mijn beurt voor de blogtour van “Een leven op wielen” van Claudia Stinne ! 

Ik lees normaal niet zo vaak dit genre dus vond het leuk om een keer iets anders te lezen. En dat heeft goed uitgepakt, ik vond het een heerlijk verhaal. 

Je wordt meegenomen in een situatie waarbij een vriendengroep een auto ongeluk krijgt. Het verhaal is opgedeeld uit verschillende hoofdstukken waarbij je elke keer vanuit een ander perspectief leest. Het zijn veel hoofdstukken maar dat leest niet storend. Veel hoofdstukken kunnen er soms voor zorgen dat het je aandacht wegneemt. Dat ervaarde ik gelukkig niet bij dit verhaal. 

Je krijgt als lezer alles mee: de feiten, de emoties, alles. Je kan je daardoor heel goed verplaatsen in de personages en dat leest goed weg. Vanaf het begin af aan is het duidelijk wie wie is, wat de karakters zijn en wat de relaties zijn tot elkaar. Erg fijn !

Ik heb dit boek met veel plezier gelezen, een aanrader
! Ook voor degenen die net als ik voornamelijk andere genres lezen 

Reacties

Populaire posts

Contactformulier

Naam

E-mail *

Bericht *