Boekentip ! De laatste meisjes

Mijn boekentip in week 22

De laatste meisjes - Riley Sager

Ik las dit boek al een hele tijd geleden maar is mij altijd bijgebleven als een super goed en spannend boek. Het leest gemakkelijk maar met mooie zinnen. Een hele prettige schrijfstyle.

Het boek heeft een mooie opbouw, de spanning loopt langzaam op. Omdat ik dit boek dus al een hele tijd terug heb gelezen weet ik niet alle details meer en zou ik het boek opnieuw moeten lezen op een uitgebreide review te kunnen schrijven.

Ik heb van Riley Sager intussen drie boeken gelezen en stuk voor stuk bloedstollend spannend zijn en dan ook zeker een aanrader ! Je wordt volledig in het verhaal getrokken. Wat mij betreft mochten dan ook de boeken best wel wat dikker zijn. Ik vond het erg jammer toen ik het uit had, wilde zo graag verder lezen ! Ik hoop dat er meer van zulke boeken van deze schrijfster komen. Hou haar in de gaten !

Reacties

Populaire posts

Contactformulier

Naam

E-mail *

Bericht *