Boekentip ! The perks of being a wallflower

Mijn boekentip in week 19

The perks of being a wallflower - Stephen Chbosky

Het eerste Engelse boek dat ik las. Wat vond ik dit indrukwekkend..
Tranen die over mijn wangen rolden en een tegelijkertijd een glimlach op mijn gezicht. Ik vond het zo'n ontzettend mooi boek !

Dit boek is erg mooi geschreven zit goed in elkaar. Het is puur, ontroerend, prachtig.
En wat het nou zo prachtig maakt, kan ik niet met een paar woorden beschrijven. Het is iets wat je zelf moet lezen en ervaren.
Dit is geen thriller of Young Adult zoals ik tegenwoordig lees. Maar zeker een boek die ik nog veel vaker wil lezen.
Ik heb dit boek inmiddels 3x gelezen, het verveeld niet en ik krijg er geen genoeg van.

Ik ben sindsdien ook meer Engelse boeken gaan lezen. De omschrijvingen en zinsopbouw in het Engels kan soms zoveel mooier zijn. Dit boek behoeft ook geen verder uitleg. Ik hoop dat meer mensen het zullen lezen en anderen die het al gelezen hebben er net zo positief op terugkijken.

Bij deze mijn boekentip voor deze week. Al gelezen ? Laat mij weten wat je ervan vond !

Reacties

Populaire posts

Contactformulier

Naam

E-mail *

Bericht *