Recensie: Edelsteentrilogie - Kerstin Gier

Uitgeverij: Blossom Books

Aantal sterren: ✮✮✮✮✮

Deel 1 - Robijnrood
Deel 2 - Saffierblauw
Deel 3 - Smaragdgroen

Goed, ik heb deze serie met zoveel plezier gelezen ! Ik kende de serie al langer, had hem al vaak voorbij zien komen. Maar nooit de behoefte gehad om de boeken aan te schaffen en erin te beginnen. Tot twee weken geleden. Ik bestelde de boeken online en ben gelijk begonnen met lezen toen ze binnenkwamen. Dat moment was een week geleden. 

Deel 1 vond ik leuk. Ik kwam er gelijk in en begreep al snel waar het verhaal over gaat. Dat vind ik prettig, om snel in een boek te zitten. Ik las met een glimlach, genoot van de woordspelingen. Ik bewonderde het verhaal. Ik bedoel, hoe verzin je het ? Briljant ! Ik maakte kennis met de serie en ik vind het fantastisch. 
Deel 2 en 3 gingen met zo snel. Ook hier vloog ik doorheen. De manier van schrijven zoals Kerstin Gier dit doet is mooi en ontroerend. Je wordt volledig in het verhaal gezogen en kan je perfect verplaatsen in de hoofdpersoon. Je krijgt medelijden, wil haar tegenspreken, wil haar helpen. 

Dit is een serie die ik vaker ga lezen. Dit is een schrijfster waar ik meer van wil zien. Ik ga opzoek naar andere boeken van haar en ga me erin verdiepen. Genoten van deze serie. Oprecht de volle 5 sterren verdiend.

Wat vonden jullie ervan ? 













Reacties

Populaire posts

Contactformulier

Naam

E-mail *

Bericht *