Recensie: Op het verkeerde moment - Heleen Smit

Uitgeverij: De Crime Compagnie

Aantal sterren: ✮✮✮✰✰

Ik vond dit een leuk boek en heb het zeker met plezier gelezen. Het las vlot en lekker weg, ik ben zeker positief over dit boek ! Ik won dit boek via Koukleum in samenwerking met Uitgeverij Crime Compagnie.

Het boek is opgedeeld in vier delen, wat ik persoonlijk erg prettig lezen vind. En daarbij zijn deze vier delen ook goed aangepakt. Je hebt losse stukken in het verhaal die goed op elkaar aansluiten en
dan ook zeker bij elkaar passen. Per deel wordt er een klein sprongetje in de tijd gemaakt wat ook prima past in het verhaal. Het leuke aan dit boek vond ik de verrassende wending. Ik had namelijk bij het eerste deel van het boek een duidelijk idee waar dit verhaal over zou gaan. Maar ik kwam erachter, hoe verder ik in het boek kwam, dat er uiteindelijk op een hele andere gebeurtenis de nadruk werd gelegd, en juist die gebeurtenis werd opgelost. Zo leuk, en totaal niet verwacht !

Ik had misschien persoonlijk iets meer crime willen lezen en iets minder diepgang over de relatie met slachtoffer en verdachte. Wat zeker ook nodig was en benoemd moest worden om het verhaal goed te kunnen volgen, maar wat wellicht iets minder uitgebreid had gehoeven. Waardoor er misschien meer ruimte was geweest voor de spanning. Desondanks vond ik het echt absoluut geen slecht verhaal en heb ik erg genoten van dit boek. Ik ben blij dat ik via Koukleum de kans heb gekregen om dit boek te lezen en raad deze ook zeker aan !

Van mij krijgt dit boek 3 sterren. Wat vonden jullie van dit boek ?

Reacties

Populaire posts

Contactformulier

Naam

E-mail *

Bericht *