Boekentip ! Het meisje in de trein

Mijn boekentip in week 23

Het meisje in de trein - Paula Hawkins

Dit verhaal begint rustig, en ik moest er ook even inkomen. Maar gaan de weg wordt het steeds spannender. Ik was met name ook erg nieuwsgierig. Het boeide me en ik wilde verder lezen. Hoe loopt het nou af ? Wie heeft het gedaan ?

Tijdens het lezen van dit boek kwamen er steeds meer vragen over een mogelijk einde. Een erg goee boek dat heel goed in elkaar zit ! Ik las dit boek al weer een aantal jaar terug maar heb hem altijd bewaard. Ik heb hem in de kast laten staan dat ik dit boek ooit wil herlezen.

Een boek die ik zeker wil aanraden en daarom de boekentip is voor deze week.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vonden. Net zo goed ?

Reacties

Populaire posts

Contactformulier

Naam

E-mail *

Bericht *