Recensie: Net als in de film - Rachel Winters

Uitgeverij: Luitingh-Sijthoff Amsterdam

Aantal sterren: ✮✮✮✮✰

Ik won dit boek een paar weken geleden via Instagram. Een roman, feel goed. Helemaal buiten mijn comfort zone. Ik wilde een keer iets nieuws proberen en deed daarom mee met de winactie, en die kans kreeg ik. Hoe leuk ! Ik had geen hoge verwachtingen van dit boek. Omdat ik nooit zo’n fan was van het genre roman en er dus van te voren ook niet van overtuigd was dat het iets voor mij zou zijn. Maar echt waar, ik ben er zeker op terug gekomen. Ik heb dit boek met erg veel plezier gelezen.

Het boek heeft een mooie opbouw. Anders dan bij een thriller waarbij de spanning goed verdeeld moet zijn,
liep dit verhaal wel mooi door. Het is gelijk vanaf het begin duidelijk waar het verhaal over gaat en wat het doel van de hoofdpersoon is. Ik vind dat het boek heel prettig leest, een hele fijne schrijfstyle. Ik kon me goed verplaatsen in de hoofdpersoon/personen en kreeg echt het gevoel alsof ik er zelf ook in zat. Ik kreeg het gevoel alsof ik naast Evie stond en alles kon voelen wat zij ook voelde. Het klinkt misschien heel suf en cliché, maar gewoonweg wel mijn ervaring met het lezen van dit boek. 

Ik ben verbaasd over mijn enthousiasme na het lezen van een roman. Ik heb van dit boek genoten en heb alle 393 pagina’s met een glimlach gelezen. Ik vloog door dit boek en vond het heerlijk. Dit boek is zeker een aanrader. Ook voor degenen die net als ik voornamelijk thrillers lezen. Het is een boek die iedereen zou moeten lezen, ongeacht je voorkeur voor een bepaald genre

Reacties

Populaire posts

Contactformulier

Naam

E-mail *

Bericht *