Recensie: Vergeef me - J.D. Barker

Uitgeverij: Boekerij

Aantal sterren: ✮✮✮✮✰

Een voortreffelijke afsluiter van Sam Porter. Een erg goed slot van een spannende en verbluffende serie.

Met veel plezier en de nodige kippenvel las ik dit boek en vloog ik er doorheen. Ik werd opnieuw meegenomen in een complexe reeks moorden waarvan de dader lang onbekend blijft. Alle drie de boeken hebben een goed en duidelijk verloop en lopen ook mooi in elkaar over. Gebeurtenissen en feiten van boek 1 en 2 blijven
terugkomen en wordt op door gegaan. Je komt als lezer langzaam meer dingen te weten en mag zelf bepalen of dit noodzakelijk en relevant is voor de eindconclusie. Je krijgt steeds meer informatie, maar uiteindelijk toch niet genoeg om zelf de dader te ontmaskeren. Het einde blijft een verrassing en ik las dit dan ook met een grote glimlach op mijn gezicht. 

Had ik liever nog een vierde deel gezien ? Ik denk het niet. Ik had met liefde verder en verder gelezen, maar Sam Porter is nu klaar, afgesloten. Ik hoop van harte nog meer pareltjes van Barker te mogen lezen. Dit is zeker een schrijver om in de gaten te houden. Ongelofelijk goed !

Een aanrader voor iedereen !

Reacties

Populaire posts

Contactformulier

Naam

E-mail *

Bericht *