Recensie: Zie mij - Jennifer Hillier

Uitgeverij: AW Bruna

Aantal sterren: ✮✮✮✰✰

Ik ontving dit boek voor mijn Thriller Abonnement die ik heb bij A.W. Bruna Uitgeverij. Dit is voor mij ook het aller eerste boek wat ik mag ontvangen en was daarom mega enthousiast. Het is een verrassing wat je gaat krijgen maar weet dat het altijd binnen hetzelfde genre zal zijn: thriller.

Ik begon dit boek met volle verwachtingen. Een duistere cover met een veelzeggende titel. 

Het boek leest erg vlot en leest lekker weg. Ik vond het persoonlijk een beetje rommelig im het begin en begreep niet helemaal waar nu de draad van het verhaal zat. Het boek is opgedeeld in delen en na het eerste deel werd het wat duidelijker. Het boek begint namelijk met een gebeurtenis in het heden, later ik het boek wordt duidelijk hoe die situatie tot stand is gekomen. Er gebeurd heel veel in het boek en er worden veel verschillende scènes beschreven. Je krijgt erg veel achtergrondinformatie waardoor de relatie tussen de twee hoofdpersonen erg helder wordt, waardoor je het allemaal goed kan plaatsen. 

Ik vond het een spannend boek maar had wel wat spannender gemogen. Wat meer actie had het meer een thriller gemaakt. Al met al vond ik het wel een goed boek en heb ik het met veel plezier gelezen. Wat vonden jullie van dit boek ?


Reacties

Populaire posts

Contactformulier

Naam

E-mail *

Bericht *