Winactie ! YA boeken

NIEUWE MAAND, TIJD VOOR EEN NIEUWE WINACTIE !

Hoi allemaal,

Ik ben weer in mijn boekenkast gedoken en dit keer opzoek gegaan naar YA boeken. Een stapeltje die ik zelf met plezier heb gelezen en die nu naar een ander huisje mogen.
De volgende 3 boeken zijn te winnen:

  • Thrirteen reasons why - Jay Asher (NL versie)
  • Eenzaam en extreem ver weg - Kate Ling
  • Boy 7 - Mirjam Mous 

Wat moet je doen om kans te maken ?
  1. Abonneer op mijn blog 
  2. Volg mij op Instagram (@boekenkastje_) en deel de post in je story 
  3. Reageer hieronder waarom je dit stapeltje graag zou willen winnen. Reageer wel met een geldig e-mail adres zodat ik je kan benaderen 
Meedoen kan als je woonachtig bent in Nederland of Belgiƫ.
Succes allemaal en ik zie graag jullie reacties tegemoet !
Meedoen kan tot 15-6

Reacties

  1. Oehh super leuk weer! Ik doe natuurlijk graag weer mee, want wie heeft er ooit genoeg boeken?! Ik volg je op Instagram via @meerboeken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil heel graag meedoen voor mijn zoon van 13. YA boeken komen zo langzamerhand in zicht en binnen handbereik en dit stapeltje lijken me 3 prima starters om de smaak te pakken te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts

Contactformulier

Naam

E-mail *

Bericht *