Recensie: Perfecte resten - Helen Fields

Uitgeverij: Ambo Anthos 

Aantal sterren: ✮✮✮✮✰

Ik heb dit boek pas redelijk laat ontdekt denk ik. Het is al door zoveel mensen gelezen en ook al een tijdje uit. Ik begon dit boek te lezen met hoge verwachtingen. Ik heb zoveel goede recensies gelezen dat ik van te voren al mega enthousiast was. Nu ook deel 2 inmiddels is uitgekomen, kon ik helemaal niet meer wachten om te beginnen. Dus ik begon met lezen, en dit vond ik ervan

Ik kwam er in het begin moeilijk in. De eerste 80
pagina’s gingen moeizaam. Ik dacht gelijk “Is dit nou werkelijk zo’n goed boek ?” Maar ik zette door wou hoe dan ook weten wat er nog ging komen. Toen kwam er meer actie en ging ik het verhaal ook beter begrijpen. Ik raakte meer gewend aan de schrijgstijl van Helen Fields en wist mijn draai erin te vinden. En zowaar las il jet boek in één teug verder uit ! De spanning loopt mooi op en naarmate ik verder ik het boek kwam, wou ik steeds meer en meer lezen. Ik was zo benieuwd wie de meisjes had ontvoerd en waar de meisjes zich bevonden. 

Ik vond het een sterk einde. Een goed opgebouwd

verhaal. Ik ben uiteindelijk net zo enthousiast als de rest van de lezers en kan dan ook zeker een positieve recensie schrijven. 
Ik vind dit boek een echte aanrader voor degene die het nog niet gelezen hebben en stel voor dat diegene dat dan ook heeeeel snel gaan doen ! Top boek ! Het krijgt van mij niet de volledige 5 omdat ik het begin niet erg duidelijk vond, maar verdiend er wel 4 

Reacties

Populaire posts

Contactformulier

Naam

E-mail *

Bericht *