Recensie: Prachtig gebroken - Ad van de Lisdonk

Uitgeverij: De Crime Compagnie

Aantal sterren: ✮✮✮✮✰

Ik mocht dit boek ontvangen als recensie exemplaar. De cover maakte mij gelijk nieuwsgierig. Ik vind het een toch wel duistere kaft met een vrij zachte en vriendelijke titel van het boek. Dat zette me wel gelijk aan het denken. Waarom deze titel ? Wat brengt dit boek ?

Het boek begon gelijk heel verrassend. Een beetje fantasie zat er ook wel bij, maar toch wel weer thriller.

Echt een combinatie van beide ! Ik was benieuwd wat er zou gaan gebeuren in dit boek. Er komen best veel personages voor in dit boek, dat vond ik in het begin best verwarrend omdat het even duurde voordat ik doorhad wie welke rol speelt. Maar deze verschillende personages passen goed bij elkaar en vormen moeiteloos samen één verhaal. 

Dit boek heeft een fijne schrijfstijl en leest dan ook makkelijk weg. Heerlijk vind ik dat ! Niet te moeilijk of te ingewikkeld. Ook vond ik het heel leuk om een keer een andere soort thriller te lezen. Niet zoals velen (wat ik uiteraard ook geweldig vind) dat het draaid om een moord waar recherche mee aan de slag gaat. Dit is een totaal ander onderwerp waar wel de nodige spanning bij komt kijken waardoor het een thriller wordt. De titel van het boek is een criptische omschrijving van het verhaal maar past perfect. 

Ik heb dit boek met veel plezier gelezen en krijgt van mij 4 sterren. Een aanrader, dus zet deze maar op je lijstje !

Reacties

Populaire posts

Contactformulier

Naam

E-mail *

Bericht *