Recensie: Stille schreeuw - Angela Marsons

Uitgeverij: Boekerij

Aantal sterren: ✮✮✮✮✰

Ik kocht dit boek ook in een tweedehands winkeltje. Deze stond al heel lang op mijn lijstje en heb er onwijs veel positieve recensies over gelezen. Ik was dan ook erg blij toen ik dit boek voor een klein prijsje heb weten te bemachtigen !

Het boek heeft 2 verhaallijnen: heden en verleden. In het begin van het boek wordt de nadruk met name


gelegd op de gebeurtenissen van het heden. Hoe verder je in het boek komt, hoe meer het juist gaat over de gebeurtenissen van toen. Er wordt een situatie van jaren geleden vertelt en blijkt dat dit verband heeft met hetgeen waar ze nu mee bezig moeten gaan. Ik ga niks verklappen en zal niet ingaan op de daadwerkelijke inhoud van het boek. Maar kan wel zeggen dat het goed in elkaar zit.

Wat ik erg prettig vond tijdens het lezen, is dat de personages in het boek heel uitgebreid zijn uitgewerkt. Je krijgt de kans goed kennis te maken met de verschillende (hoofd)personen, en vond het daarom ook makkelijk verbanden te leggen. Dat vond ik erg fijn lezen. Ook de opbouw van dit boek is goed. Een erg mooi verloop van verschillende situaties. 

Ik ben blij dat ik eindelijk de kans had dit boek te lezen. Het stond lang op mijn lijstje maar zeker de moeite waard. Ik kan niet anders zeggen dan dat deze zeker een aanrader is. Deel 2 heb ik al besteld en komt 19-01-2021 uit. Ik kan niet wachten !

Reacties

Populaire posts

Contactformulier

Naam

E-mail *

Bericht *