Recensie: Azerty - Sandra J Paul

Uitgeverij: Hamley Books

Aantal sterren: ✮✮✮✰✰

Ik won dit boek via de uitgeverij, super leuk ! Dit boek was me niet direct opgevallen. Ik had hem wel voorbij zien komen maar was me niet bijgebleven. Dat komt denk ik omdat er naar mijn mening op de cover niet veel gebeurt. Nu ik de mogelijkheid had om dit boek te beginnen was ik benieuwd wat het verhaal ging brengen. De flaptekst is veel belovend en maakte mij nieuwsgierig.

Het verhaal is opgedeeld in meerdere delen. Het eerste deel is gelijk spannend. Je wordt gelijk in het verhaal gegooid, ik had dat eerste deel dan ook vrij snel uit. Helaas vond ik het daarna afzwakken. De spanning nam behoorlijk af en het boek verloor mijn interesse. Erg jammer ! Ik worstelde mij door deel 2, in de laatste delen kwam de spanning wel weer een beetje terug maar trok het nog steeds niet opnieuw mijn volle aandacht. Er zaten teveel stukken tussen die langdradig waren en waarin niet veel gebeurde.

Mijn keuze om dit boek dan toch nog 3 sterren te geven, is omdat het een erg origineel verhaal is. Het boek heeft een chronologische volgorde en de schrijfstijl is vloeiend en makkelijk te lezen. Ook de uitwerking van de personages is prima, je weet voldoende om de relaties tot elkaar goed te snappen.

Dit boek verdient ook zeker een positieve recensie, maar was gewoon niet mijn ding. Ik baal dat ik het tegen vond vallen, gezien ik er zo naar uit keek om dit boek te lezen en zo benieuwd was. Ik heb erg lang over dit boek gedaan. Helaas niet het beste boek ooit gelezen, maar ik wil al met al zeker wel meer van deze auteur gaan lezen. Ik blijf nieuwsgierig naar de rest van haar boeken